söndag 5 juni 2011

Gåvor

En del av studentgåvorna. Tusen tack för allting!

Min bottna-samling blev mer eller mindre fulländad. Eftersom den inte säljs mer är det bara nu att hålla ögonen öppna på loppisar för flera kärl.
Jag köpte här för någon vecka sedan iittalas teema fat, de där fyrkantiga. Vita sådana. De kommer att kombineras med teemas vita runda tallrikar, som jag nu fick i gåva.
Nu är det bara glasen som fattas. Vet redan vilken form jag vill ha, men om de ska vara genomskinliga eller "svarta" funderar jag ännu på. Och bestick behöver jag.
När det är fixat är det några Origo-muggar i tur.


Ljuvliga blommor i alla färger och former.


Smycken.


Nödvändiga husliga redskap fick jag också. Serveringsfat, skål, kakspade, kniv, skalare, kastrull och stekpanna. Bland annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar