tisdag 12 oktober 2010

Bra dag

Idag har varit en bra dag.
Vi hade måleri kurs i skolan. Jag tog random färger, blandade dem med varann och improviserade fram en höstbild.

Bara för att bilden var tråkig klottade jag till lite snö.

När vi gick till maten var det otroligt fint väder (fast förmårrat kallt) och jag tog ett höstfoto.



Sedan gick vi på rundvandring i gamla stan. Det var väldigt kallt och det snöade.


Vi gick till paahtimo för att dricka te (och kaffe) och värma oss. Och vi fick sluta tidigare.

Dessutom fick jag godkänt i mitt teoriprov. Halva körkortet fixat!

2 kommentarer:

  1. Jee, grattis till teoriprovet. Inte mycket kvar! Ses imorgon, ta med dig kläder för klädbyte om du vill. :)

    SvaraRadera
  2. jo tack! :D lite kläder hämtar jag nog med iallafall :)

    SvaraRadera