onsdag 10 februari 2010

och Väntan

Nu har jag slutat för dagen, men endå sitter jag i skolan. Typ ingen är i stan och jag har ingenting att göra till klockan 18. Voivoi.

Idag hade vi illustrering/fotografering. Uppgiften är att fotografera ett föremål och sedan lägga till mänskliga drag i föremålet. Datorn jag var på stärvade hela tiden så jag fick inte så mycket gjort, men såhär såg det ut för några timmar sen;



Själv är jag ganska nöjd med bilden, men min lärare tyckte att föremålet var för litet... Så suck o stön, jag gick och fotograferade en ny bild. Medan jag fotograferade blev jag lite irriterad och tänkte att det är för sjutton min bild så jag ska ha den som jag vill.

Jag ska laga om kuben till en flicka. Och rubriken ska vara typ "omedveten", eller "höjdrädd?" eller någonting i den stilen.

1 kommentar:

  1. Du e så duktig! ..men de e nog bra att lyssna på lärarnas råd, så blir du ännu duktigare.

    SvaraRadera