lördag 6 februari 2010

och Avatar

jepp, nu har jag "sett" den.
Och jag tänker int säga mer än att jag inte orkade se den till slut. Fast det kan ju hända att det var den sista halvtimmen av filmen som gjorde att alla tycker så mycket om den?! Men av de 2 timmarna jag såg så tyckte jag att den bara var tråkig. Nåju, fint animerad var den ju nog, det måste jag erkänna...

NU har jag fått fina bilder (på mej) från UK. Pietupojken sku fota ett porträtt i skoluppgift och i början av projektet såg jag ut såhär:







Men efter en stund såg det ut såhär:




och resultatet blev väl detta:




Det är andra gången jag är modell till den här uppgiften.. :P men den här gången var det bättre miljö och ljus och allt. Jepp.
Men nu känner jag mig lite egoistisk när jag bara har laddat upp bilder på mig själv. Så här kommer en bild på mina polare:

3 kommentarer:

  1. Whaat? Hur kunde du int gilla den?! o_O Fina bilder!

    SvaraRadera
  2. jag vet int.. den va så lång och den va inte alls som jag hade tänkt, på ett negativt sätt. Sen blev det bara jobbigt.

    SvaraRadera
  3. Du eee så sööööt

    SvaraRadera