tisdag 16 november 2010

Vi sitter i samma bil


Förbandet Thomas Andersson Wij var en fin upplevelse.
Jag hade aldrig hört om honom förrän igår.



Det är folk som pladdrar i bakgrunden,
men den bästa kvalitèn ja hitta på youtube.



Dom lyckades bra med att varva mellan nya och gamla låtar.
Höjdpunkten var ändå "Vi kommer aldrig att dö".
Och avslutningslåten "I samma bil".
En trevlig konsert i sin helhet.

Lite förundrad blev jag över att medelåldern bland publiken var typ 40+.
En tant kallade oss för "sånadär småflickor" i nedvärderande
ton medan vi köade till signeringen.

Hon var väl avundsjuk.

4 kommentarer:

  1. miirajohanna.wordpress.com3 dec. 2010 14:07:00

    Hej Ulkki! Jag håller på skriva ett repportage om Bo Kaspers keikkan som vi va på, men jag har inga bilder och jag skulle behöva. skulle jag få använda dina, har du fler? Självklart med ditt namn under:) kram, Miira

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Jepp jag har nog flera och visst får du använda. Nån e-post jag kan skicka till? :)

    SvaraRadera
  3. miirajohanna.wordpress.com3 dec. 2010 18:59:00

    Jag behöver dom till söndagen, blir det för tajt? Skicka så många du vill, jag kommer nog endast att behöva en men du får gärna skicka fler så man kan plocka ut den som passar bäst. Du kan skicka dom till miira.hollander@gmail.com . Det kan hända att vi måste beskära bilderna för att få dom att passa in i tidningen. ok? Tack på förhand. M

    SvaraRadera