torsdag 8 juli 2010

med eller utan kläder - det är frågan

Det är så förmårrat varmt! Kläderna klibbar o svetten luktar.

Men först.

Idag var jag till dö Borgå-town och hälsade på tandläkaren. Hon mådde bra. Det gjorde minda tänder också efter tandstens-behandlingen.
Efter besöket köpte jag en glass för att få tillbaka mina gamla tänder.
Sedan gick jag i skobutiker för att jag får blåsor av mina ballerina tossor.

Nya ballerinor på 70 %! = 4,70 e

Vanes på 50 %! typ 30 e :D Och lägg märke till mina tuffa solglasare från Låndåån!

Det är så förmårrat varmt!
Så nu ska jag och syster-dyster fara o simma.
Det här är min syster:

3 kommentarer:

  1. linda tycker so myky om din blogg :)

    SvaraRadera
  2. ojj ja ha int hoka att du har en blogg! jättekiva! fina bilder o du skriver så bra. :) ja måst komma ihåg att följa me den :)

    SvaraRadera
  3. jeje! helt fritt :D

    SvaraRadera