söndag 16 maj 2010

Somrig söndag

Ohoj!
Den fina söndagen firade jag, Joxi, kusin och 3c genom att äta en glass på stranden.


Ibland hör det till att gå och känna hur "varmt" vattnet är (ca 10 grader?).
Fast jag ville inte. För jag gjorde det redan igår när jag var hopp-i-land-Kalle när vi var ute med båten.
Burr.

Sedan åkte jag och Joxi och kusin och hälsa på Famo. Det måste man ibland. Men hon blev glad och det kändes bra.

 Men ja. I fredags var jag, som sagt, till Itis. Igår sade jag att jag skulle visa vad jag köpte ifall jag kom ihåg.

Jag kom ihåg och här är lite pics, fotade av syster Joxi:

Kjol från Zara

Skjorta från Zara

Skjorta från Seppälä

För några dagar sedan gjorde jag och mamma ett litet trädgårdsland, där vi planterar morötter, ärter, persilja och dill.


I natt, när det ösregnade, oroade jag mig lite för både kissen och de små fröna vi just hade sått. För trädgårdsländer (rätt böjning?) är lite som husdjur. Och det är ju kissen också.

3 kommentarer:

  1. ja vet nu int me böjningen men det lät helt okej :D men ja trodde du mena länder som i finland, slovakien o spice girls.jee kläder!å igår - nej idag! - när ja sola kände ja på vattne, men jag tyckte de va varmt.vad händer nästa vslut?

    SvaraRadera
  2. fina kläder:) speciellt kjolen...:)

    SvaraRadera
  3. Ja orkar int kommentera allt, men har läst och kollat bilder!Puss!

    SvaraRadera